هفته گذشته برای بهم ریخته شدن سیستم بدنم راهی مکانی شدم که برگشتن از آن به همان راحتی رفتنش نیست، بخشی از وجودم دچار اختلال شده بود و ریتم بدنم فالش نواخته میشد، سنفونی زندگی در کسری از ثانیه مختل و دوباره نواختن آغاز کرد اتفاقی که در عین سختی درسی هم برایم داشت مثل همه ناملایمات و سختی ها، رفتار کسانم، دوست و فامیل و آشنا به طرق مختلف پس از شنیدن موضوع بسیار متفاوت بود، بودند کسانیکه سالها صدایشان را نشنیده بودم و شنیدم یا دوستانی که دوست بودنشان را باز ثابت کردند، اینها نیازی به آنژیو گرافی رابطه ندارند چون همه رگهای رابطه شان باز هست.
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ساعت 14 توسط خشت |
خشت...
ما را در سایت خشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 16:56